Bakisdag.

Vissa dagar i det här livet går helt enkelt ut på att vara bakis. Det är väl inte direkt så att man vill det egentligen, men vill man festa till det så får man ta det. Men visst är det lätt att tycka synd om sig själv när man är bakis? Och man tycker så väl att man förtjänar den där pizzan, eller den där hela chipspåsen och läskflaskan. Ja, hur som helst tyckte jag synd om mig själv idag. Tjugo i tre ringde Jens och skällde på mig för att jag inte kommit ner än som bestämt, för att Toffe skulle hinna till systemet. Väl där var det väl inte den ultimata synen man ville ha, och därmed bestämde jag mig för att inte gå ut även ikväll. Sedan begav vi oss till McDonalds - en cheeseburgare, pommes frites med vitlöksdip och tre osthjärtan senare konstaterade jag återigen att den maten inte är så särskilt fantastisk. Inte ens som bakismat. Vidare på vårt äventyr besökte vi Siba och OnOff och jag spanade in laptops. Jag vill ha en nu. Och sen gick vi till Maxi och samtidigt samlade jag på mig ytterligare vuxenpoäng genom att skaffa ICA-kundkort. Vilken dag!

Har ikväll lagat fiskpinnar och ris, en riktigt höjdarmåltid såhär på lördagskvällen. Sen har jag tryckt i mig en påse Doritos och två liter Cola Light samt tittat på Road to Perdition.

Nu när jag blottat min dag totalt kanske det är dags att stänga av datorn och gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0