Buh-bye.

145059-12


Idag fick jag reda på att The O.C. ska sluta sändas om fyra avsnitt. Det känns lite sorgligt, men jag är redo att säga hejdå. Jag som bojkottade serien så länge jag kunde, men sen gick det inte längre. Jag skyller allt på mina sju frenetiska lägenhetskompisar i London som följde varenda avsnitt. Söndagarna blev till en väntan - vi gick till Tesco och inhandlade diverse godsaker och sedan satt vi bänkade framför TV:n och tittade. Fina minnen. Serien känns lite gammal nu, jag känner mig lite för gammal för att titta ibland, men det har varit en trevlig underhållning. Nu undrar jag hur allt ska sluta, egentligen?

För att spinna vidare på serie-temat tänkte jag berätta vad jag försöker göra i god tid till min mammas födelsedag i maj. Hon har följt Glamour så länge jag kan minnas. Sjukt, jag vet. Men så är det. Så nu har jag kontaktat dom som jobbar med serien för att få tag på ett signerat foto av casten, eller någon av dom. Det är mest en kul grej, och lite som en pik till min kära moder. Jag hoppas att det kan frambringa ett skratt i stil med pappas då han fick "Städ-Ulla" av mig. Väldigt internt, men sjukt kul. Det är kul med sådana presenter, för vem glömmer dom? Ingen, kan jag tänka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad faaan! De skulle ju ev. bli uppköpta av ett annat bolag som skulle fortsätta visa OC! Nu har jag ju nästan inget att följa på TV!

2007-02-01 @ 12:50:06
Postat av: Anonym

-som inte kan skriva sitt namn till ett inlägg.

2007-02-01 @ 12:50:31
Postat av: Anonym

Kin för faan, nu har jag skrivit mitt namn två gånger, och det får inte vara med! Varför hatar din blogg mig? /Tindraz

2007-02-01 @ 12:51:06
Postat av: Kin

Haha, förlåt - jag ska skälla lite på den :)

2007-02-01 @ 13:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0