Dagens film.

Dagens film.

Farväl Falkenberg - äntligen fick jag sett den. Väldigt många gånger etsar sig en film fast hos mig, att jag bara måste se den. Och då har man inga dåliga höga förväntningar. Men jag tar filmen som den kommer. Denna tycker jag var lite seg i början, men sen insåg jag att den skulle vara det. Livet är segt ibland. Och denna filmen kunde inte handla mer om livet än vad den gör. Jag beundrar ärligheten, det rättframma och det träffsäkra de lyckats med. En riktigt bra film, som jag vet att ungefär hälften av människor i min närhet inte ens skulle förstå sig på. Men det är såhär man pratar med sina nära vänner ibland. Det är så det är. Det är så man ser världen ibland. Förlåt, det är så jag ser världen ibland.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, vi försökte se den för några veckor sedan, men efter typ en halvtimme hade varken jag eller Malin förstått någonsting så vi gav upp. Du är helt enkelt smartare :-)

2007-02-26 @ 20:51:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007
Postat av: Tobbe

Jag diggade filmen hårt också, det finns så många situationer man känner igen sig i från sin uppväxt och de har verkligen skildrat en verklighet som jag tror många har upplevt.
Filmen är inte så förutsägbar som många av filmerna som släpps idag är. Det gillar jag!

4,5 getter av 5 möjliga är den värd!

2007-02-26 @ 21:15:24
URL: http://tok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0