Dagens lista.

Dagens lista.


Så kom våren... fick vi inte snö i mer än en vecka? Jaja, jag bryr mig inte så mycket - bara inte snön kommer tillbaka om två veckor och stannar tills maj eller nåt. Det är visserligen ganska skönt med plusgrader istället för så många minus att man tappar känseln i tårna varje gång man går ut. Det kan i och för sig bero på mina Converse. Men jag bär faktiskt dubbla och ibland tre lager med strumpor.

Idag har jag massor av saker att göra, ändå sitter jag här med en kopp kaffe och skriver dagens andra blogginlägg. Dagens lista:

- Dricka upp kaffet
- Koka nytt kaffe
- Skriva om diverse teknologi inom företag till seminariet imorgon
- Putsa fönster
- Packa sista lådan
- Äta en sista (?) gång på Tre Kronor
- Förfesta ensam med Robban (eftersom alla andra ska på middagen)
- Besöka puben en sista gång innan jag flyttar

... det blir nog en fin sista kväll i Hultsfred tror jag. Inte allra sista, men sista när jag bor här. Imorgon bär flyttlasset av till Kalmar.


Dagens tips: Måns Jälevik - For the Loveless & Heartless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0