Fettisdagen.

145059-19

Eftersom jag glömde att köpa en semla igår - eller för att varenda bageri/konditori jag gick förbi var fullsmockat med Kalmariter - bestämde jag mig för att äta en fet pizza istället. Så efter att ha pluggat hemma hos Gabbe tillsammans med Daniel och Richard i drygt två timmar, gick jag och D och köpte varsin pizza innan vi begav oss hem i snöyran. Jag köpte även med mig Smala Sussie som Aftonbladet var snälla att erbjuda för en tia igår också. Extremt god pizza (flöööt!), en riktigt skön film och dagen var räddad. Idag blir det föreläsning, sen kalkyleringsplugg igen. Suck. Ingen motivation, ingen inspiration, är det en släng av vinterdepression man åkt på kanske? Den ska inte få hugga tag i mig, jag ska vara stark denna gången, jag ska kurera mig mot den varje dag. Och Stockholm nästa helg blir nog bästa medicinen - och efter det är det ju nästan vår! Det blir en festlig helg, minsann.

En av programledarna på Barnkanalen är extremt söt, ljusa ögon och krulligt mörkt hår. Nästan så man borde ha på den kanalen alltid bara för att få se honom. Annars erkänner jag - jag har på barnprogram på morgonen för att det är så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0