Jag har ett problem.

Jag kan inte rapa. Det är faktiskt så och det kan tyckas väldigt konstigt, många blir halvt chockade över min nyhet. Själv är jag nog mest besviken på att inte kunna få vara extra mycket slacker och komma med en härlig rap då och då. Folk brukar först bli väldigt förvånade, som att de inte riktigt tror på mig. Sedan frågar de vart raparna tar vägen annars - dvs. om jag då fiser extra mycket. Men icke. Det är ett mysterium. Jag tycker i alla fall att det är väldigt skönt att få till en rap då och då, för det händer faktiskt. Ungefär fem gånger om året i alla fall. Jag tror jag ska gå en rapkurs, finns det sådana? Då måste det vara någon som inte säger åt mig att svälja luft i alla fall, det kan ju inte vara det enda man gör? Och om det är det är jag antingen sjukt dålig på att svälja luft, eller så saknas något i instruktionerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0