Kursstart.

Ja, så har man påbörjat ännu en kurs. Det känns lite konstigt att det ska vara så denna terminen, med tanke på att vi läst allt på halvfart innan. Eller har vi det? Hm. Nåväl, MaxMikael (utan skinnväst denna gången) introducerade oss i den härliga ämnet business communications. Det kan nog bli rätt intressant, tror jag. Han visade både en trailer för Charlies Angels 2 samt berättade resultaten av en undersökning där killar bara vill bli sloshed (!) och ha sex och tjejer bara vill träffa folk och dansa när de går ut. Sen benämnde han Kåren som "the clamydia cave", och jag och Frida konstaterade att de som fnittrade då säkerligen hade råkat ut för detta själva. Intressant.

Egentligen borde jag sätta igång och plugga kalkylering nu, men jag har fått för mig att om jag får slappna av nu och titta på en film så kommer min hjärna vara mycket mer utvilad imorgon och först då kunna ta in någonting av den 682 sidor tjocka boken. Åh helvete, vad har jag gett mig in på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0