Mer bloggande.

Nu tänkte jag att jag faktiskt skulle uppdatera min blogg oftare än innan. För innan har jag velat göra det och skrivit långa inlägg som sedan kastats bort eftersom min dator låst sig. Men nu kan jag, så därför ska jag göra det. Dessutom har jag märkt att jag har ett stadigt, och ökande, nummer att folk som faktiskt läser min blogg. Väldigt konstigt, tycker jag - men det är ju trevligt att ha 30 pers varje dag som vill läsa vad jag sysslar med. Vissa dagar är det upp mot 90, och då tror jag nog att blogg.se har fifflat med systemet.

Nu flera nätter i rad som så många gånger tidigare har en massa idéer kommit till mig, sådär strax innan man somnar så att man inte orkar resa sig upp för att skriva ner dom. Korkat, egentligen. För nu har jag ju egentligen inget intressant att skriva om. Men det blir skärpning på det. Det är ju ganska löjligt om det ska komma ett kort inlägg mellan två Dagens låt nämligen. Tycker i alla fall jag.

Och sen ljuger jag i min blogg också, jag ska nämligen inte gå och tenta förrän om tio minuter. Shit. Skärpning, som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0