Nyinflyttad och snöstorm.

145059-14

Mitt nya hem. Det är kanske lite trångt, men jag tror jag har fått till det rätt bra ändå. Det känns mysigt, och jag är förälskad i mitt fönster (som finns till höger om skrivbordet). Där har jag redan suttit en del, och där kommer jag sitta ofta. En varning angående mitt fönster dock -  igår när Sara var här kom vi på att man kanske borde sätta upp ett säkerhetsstaket då jag har fest, med tanke på att fallrisken är väldigt stor.
Idag ska jag börja sätta upp saker på väggarna också, då blir det nog ännu bättre!

Det snöar ute. Inte lite heller, det är vad jag som uppväxt i Skåne skulle kalla snöstorm. Jag som tänkte gå ner till centrum och inhandla Säkert! skivan idag. Det får vänta till senare. Kanske lika bra, jag måste plugga nu. Det har jag inte gjort på över en vecka så det kanske vore bra. Vi ska skriva om Kobalt i vårt case till på fredag - mycket intressant. När jag kommer på en så bra affärsidé ska jag inhandla varenda skiva jag någonsin velat ha. Så det så.

Kommentarer
Postat av: anna

roligt att du flyttat till kalmar tycker jag som har min pojke där och därför är i staden emellenåt. jag hör av mig nästa gång så får vi ses!! kramar!

2007-02-07 @ 13:52:50
Postat av: Kristin

Ja, åh just det! Vad kul :) Det måste du verkligen göra!

2007-02-07 @ 13:57:43
Postat av: Åsa

Vad fint det blev med ommöbleringen! Kan du inte ta ett kort mot andra väggen också? Puss & kram.

2007-02-07 @ 22:41:52
Postat av: Linda B

Vilket mysigt rum du har! Hoppas verkligen att jag kan komma och hälsa på dig framöver, nu har det gått alldeles för lång tid igen. Vi höres snart iallafall! Puss!

2007-02-08 @ 13:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0