Säkert!

145059-15

"Du kysste mig nyss, det kommer bara leda till nåt ont"

Idag stämde jag och Daniel träff för att tillsammans gå och inhandla Säkert!s nya skiva. Det är något jag inte gjort på länge - gått och köpt en efterlängtad skiva med höga förväntningar. En speciell känsla, och den blir bara bättre när man kommit hem och fått lyssnat igenom den första gången. För tillfället är jag på min tredje genomlyssning och om jag känner mig själv rätt kommer jag spendera kvällen med att bara lyssna. Det är så vackert, det är så fint, det är så ärligt, det är så sorgligt, det är så fantastiskt bra! Jag gillar när höga förväntningar uppfylls. Och jag älskar att förälska mig i en skiva.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag beställde den idag så den kommer i brevlådan om någon dag! Verkar som jag har något att se fram emot.

2007-02-08 @ 23:12:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0