Saknad.

Jag saknar faktiskt Hultsfred - redan. Har tittat genom en massa bilder precis, och jag kan ju inte annat än konstatera att det lätt har varit den bästa tiden i mitt liv hittills. Visst är Kalmar bra, och det finns mycket att göra och folk verkar må lite bättre än att vara helt isolerade i skogen. Likaså jag. Men jag kommer alltid att sakna att bo i Hultsfred. Närheten till varandra, till musiken, till naturen, till branschen, till underbara människor. Det går inte att förklara vad som är så speciellt, man måste ha upplevt det själva. Och jag som har bott i kollektiv i London, åkt jorden runt och träffat på helt fantastiska människor - inget slår Hultsfredstiden. Så det så. Jag ville bara få det sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0