Senaste Hultsfredssläppet.

Nu har min dator låst sig säkert tio gånger när jag försökt skriva om det senaste släppet till Hultsfred, så nu får det gå snabbt som fan:

Säkert! - livepremiär på festivalen. Det blir underbart, Annika Norlin har gjutit sig fast hos mig, i mitt hjärta och min själ. Det är så det ska vara och mina höga förväntningar kommer att uppfyllas x 20.

Roky Erickson - helt jävla fantastiskt att få legenden till de småländska skogarna. Det blir wünderbar. Och ser ni ett gäng miffon som står och sjunger allsång till Night of the vampire, så är det jag och mina wünderbara vänner.

Sahara Hotnights - jag brukar se det lite som att en Hultsfredsfestival inte riktigt är en festival utan Sahara Hotnights, och då har dom egentligen bara vart där två gånger av alla de gånger jag varit där. Jag ser fram emot nya skivan, singeln är briljant så det kan bara bli bra. Denna gången kanske jag ska hålla mig lite längre bak och slippa bli utburen dock. Tål att tänkas på.

Tingsek - sexig kille, skön musik. Det kan bli en riktigt fin stund i gräset i eftermiddagssolen framför Pampas. Om det nu är där han spelar. Och om det inte regnar.

Amy Winehouse - rehab bruden. Man borde se henne, fast först kanske man borde lyssna in sig lite mer. Det finns så många borden inför och under en festival, dock.

Det var nog det jag tyckte var mest intressant. Sen att Gorilla Buscuits kommer är ju coolt, legender som få, men hur låter dom egentligen? Och sen lite cred till Korn att dom faktiskt kommer i år eftersom dom lovade det förra året. Sådana snubbar är ju värda att tycka om, åtminstone lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0