Slutet.

145059-22

Så har man sett det sista avsnittet av O.C. Ganska skönt att det är slut för nu har jag bara två serier jag följer på riktigt. Men samtidigt är det lite sorgligt. Eftersom vi redan har konstaterat att jag är nördig, så känns det bra att kunna dela med mig av mina känslor angående detta. Och jag som vägrade titta på serien i ett halvår, innan jag flyttade till London och bodde med sju tjejer som tvunget skulle se varje avsnitt. Till och med Stuart tittade på det, så ja - jag föll för grupptrycket. Men sen hade jag vart stortittare på både Beverly Hills och Dawson's Creek, så det var kanske inte så konstigt heller.

Nu är det bara Lost och Prison Break som gäller - inte fullt så nördigt. Skönt.

Kommentarer
Postat av: anna

hej hopp! är du i kalmar i helgen månne? då kommer nämmligen lilla jag så vore väldigt kul att ses!! (;

2007-02-26 @ 15:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0