Tentafest.

Så var tentan gjord. Torsdagskvällen försökte jag spendera med att plugga, men tröttheten slog in kraftigt. Efter en kopp kaffe vid åttatiden läste jag i en halvtimme till. Ibland kan man vara för jävla korkad. Pga av kaffet kunde jag sen inte somna förrän vid två. Nåväl, upp kom jag, sen kom Frida och vi satt och pratade om hennes äventyr i Norge istället för att plugga. Sen kom även Calle och Sara och Daniel och sen gick vi till Tornet för att skriva tentan. Två och en halv timme senare var det klart, och det kändes förvånansvärt bra. Jag kanske är Business Relations. Nu har jag till och med blivit så peppad att jag ska göra min enda omtenta jag har liggandes i kalkylering, nästa lördag. Klarar jag den har jag tagit alla mina högskolepoäng so far. Starkt jobbat, Kristin!

Gårdagskvällen blev ett tumult av öl och vinyl, äppelvodkadrinkar hos Robban och Richard, snöhögar, Sjösjukan där jag flörtade in mig gratis, The Rock, diverse fyllesnack, en fontän, kebabrullar på Venezia, ännu fler snöhögar, elhusklättring samt sömn i Jens knä. Trevlig kväll, med andra ord.

Nu är det Melodifestival - hur jädrans många deltävlingar har dom egentligen? Räcker det inte med en gång per år? Nu ska skiten stängas av, sedan blir det chips och film. Jag ångrar inte att jag inte gick ut ikväll också. Så det så.

Kommentarer
Postat av: OttO

kvinna lilla.. du verkar obehagligt mkt intresserad av snö de få ggr jag har träffat dig.

2007-02-20 @ 21:43:43
URL: http://oliveira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0