Tentaplugg och gårdagen.

Det här med att plugga inför tentan i Business Relations har ju inte gått jättebra. Den första seriösa dagen blev inte i söndags som tänkt, utan i tisdags. Men först idag efter att ha suttit och diskuterat med Daniel, Calle och Sara har jag nog lärt mig någonting på allvar. Så det kanske inte går helt åt helvete imorgon, utan bara dåligt. Men men, antingen klarar jag den eller så får jag göra min andra omtenta på ett och ett halvt år. Så egentligen borde jag nog inte klaga alls, faktiskt. Dessutom var det väldigt trevligt att plugga idag, särskilt när Calle och Daniel körde en Pink Floyd-inspirerad session med piano och gitarr.

Gårdagen blev faktiskt riktigt bra till slut. Eller vad sägs om en dejt med fyra pojkar? Inte dåligt, kan jag tycka. Pojkarna bestod dock av mina fyra fina vänner Jens, Gabriel, Martin och Richard - men det var inte fy skam. Med andra ord drog jag ihop singlarna i gänget och vi begav oss till Studentpuben för att äta (fläskfilé och pommes frites, minsann) och dricka några öl. Inte nog med det, jag fick en kondom i present av Gabbe också. Vem behöver en ros då, liksom? Fast jag erkänner, en dejt med en söt pojke och en ros hade nog slagit ovanstående, men säg inte det till någon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0