Vinylinvigning och melodifestival.

Igår blev det festligt hemma hos mig igen - öl tillsammans med att vinylspelaren invigdes då jag upptäckte att nålen inte alls vad sönder utan bara hade fallit av. Härligt och en salig blandning med Roxette, Beatles och The Smiths och lite annat. Efter Studentpuben och The Rock begav jag mig ut på diverse kriminella uppdrag innan jag och mina kompanjoner Martin och Richard gick till dom andra som satt och åt kebab.

Nu är det Melodifestival - The Ark spelar så jag tänkte kika på det innan jag beger mig bort till Synthis som står för förfesten ikväll. Sen är jag lite nyfiken på hur Luuk beter sig också med tanke på all kritik han fick förra veckan. I övrigt tycker jag inte det är så intressant, det är betydligt trevligare att ha vinylkvällar med sina bästa vänner än att titta på denna överdrift av deltävlingar och svenska folket som blir helt i extas av dessa schlagerartister.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0