Årets film.

Årets rulle kan inte annat än bli http://video.feber.se/feber/art/7921/rets_konstigaste_film/. Sanslöst roligt. Jag tror dock att de som står bakom filmen tyckte sig ha gjort en skräckfilm med sina nya idé om att göra får till mördardjur.

Har suttit i bokningsmöte i sex timmar från fyra i eftermiddags. Inte det roligaste när man har ont i halsen och är febrig. Igår när jag precis somnat drömde jag en sån där konstig dröm där man är helt fast i drömmen. Otroligt läskigt. Kontentan är väl att jag inte direkt kommer ihåg många av dom banden vi fastställde, men det blir säkert bra. Hoppas bara jag fortfarande får åka med. Ja, inte på grund av att jag var sjuk och lite frånvarande idag, men för att det var så många som ville. Det skulle vara grymt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0