Bandsläpp.

Så var det första släppet klart inför Hultsfred 07. Känns jävligt bra faktiskt. Lite extra kul att jag gissade på två band - The Ark och Black Sabbath - i lördags när jag försökte få ur en viss Rockpartymänniska vilka som skulle släppas. Men det har visat sig vara omöjligt, jag tror att dom får gå en kurs i att hålla minen. Nu är det ju Ozzy som kommer och inte Black Sabbath, men ändå - nästan samma sak. I övrigt tycker jag det ska bli riktigt kul att se Wolfmother, Salem al Fakir, Asha Ali och som alltid (nästan alla år jag besökt festivalen i alla fall) Timbuktu, han fattar det där med festivalkänsla. Det blir en bra festival i år också, det känner jag på mig.

Jag kom på nu att bilden högst upp på min blogg består av modebilder, bland annat högklackade skor. Jag äger inga högklackade skor. Även fast jag skulle vilja, kan jag aldrig hitta några bra och några som inte är allt för höga, med tanke på min längd. Visserligen brukar jag sluta leta efter att ha provat två par, så kanske ska jag hitta ett par snygga till någon fest framöver. Kanske till mitt 25-årskalas i maj. När man är 25 år är man ju vuxen, och vuxna människor bär ju allt som oftast högklackat. Kanske är jag skadad av min Sex & The City box också. Vem vet.

Nu bär det av till Kalmar. Ska sova hos Richie och Robban till torsdag. Stackars dom. Hoppas Ida kommer imorgon, då ska det Kalmarianska utelivet provas på för första gången. Ja, även hela studentgrejen - det blir nytt (efter 1½ år på högskola).


Kommentarer
Postat av: Hanzan

Jag råkade se ett öppet mail på Håkans dator när jag var förbi kontoret för nån vecka sen. Sant! Jag letade efter en penna att skriva ett medelande på och såg vad det stog... så släppen var ingen direkt överraskning. Men ändå rätt trevliga. :)

2007-01-24 @ 23:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0