Besatt av en skolåda.

145059-11

Jag fick denna eminenta samling med alla säsonger av Sex and the City av min bror i julklapp. Det är inte kul att vara innehavare av denna skolåda när man ska skriva B-uppsats, plugga till omtenta och vara stressad över diverse flytt till Kalmar samt en massa annat. Men vissa serier är bara så förbannat bra och det är svårt att sluta titta när Carrie har fått Mr Big på kroken igen. Passionen är ju så sprudlig att man inte kan bli annat än avundsjuk och kärlekskrank. Fast med risk för att låta för besatt kan jag försvara mig med att det är så himlarns lätt att komma åt playknappen på min kontroll och när man väl satt på ett avsnitt till kan man ju inte bara stänga av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0