Ensam kvar.

... ja, nästan i alla fall. Igår flyttade Daniel, Robban, Richard och Martin nästan alla sina grejer. Och på lördag flyttar Ida hem till Surahammar. Damnit, ensam kvar i Stålhagen i två veckor. Fast några ettor finns kvar i och för sig, men det lär bli jävligt ensamt. Och jag hatar att vara ensam. Nåväl, utan folk kanske man får studiero (nej, det tror jag inte själv på).

Dricka kaffe. Läsa 70 sidor marknadsföring. Göra uppgift tills imorrn. Det är ungefär vad jag ska göra idag. Life is fucking good sometimes. [paus] Not.

Kommentarer
Postat av: malin

Jag såg din lilla kommentar på msn och misstänkte att du skrivit VG på B-uppsatsen! GRATTIS isåfall! Det är ju suveränt!
Ta hand om dig!
Kramar från Malin

2007-01-20 @ 12:33:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1894
Postat av: Anna

Grattis!! Bra gjort!

2007-01-22 @ 11:46:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0