Fan x 2.

Det var ju fan också. Fick reda på idag att jag inte får åka med på Rookieturnén, så jag har gått runt och varit sur, arg, bitter och besviken hela eftermiddagen och kvällen. Jag hatar att vara bitter, det känns som att man är världens sämsta människa då. Och jag hade inte varit bitter om jag inte känt att jag blivit halvt lovad sen tidigare. Hur som helst så går dom miste om någon som faktiskt skulle jobba arslet av sig - gratis dessutom. Visserligen förstår jag resonemanget kring varför jag och en till inte blev utvalda och jag unnar dom fyra som får åka det, men ändå. Det suger.

Det var ju fan också 2. USA i höst. Ja, jag tror säkert att det blir skitbra - men fan att det ska hända grejer under tiden som man kommer att missa. Det jag fick reda på idag vet säkert inte många, och jag ska inte vara slug och jävlig och informera er som läser detta om det. Om jag inte skulle till USA hade jag gottat mig totalt i att veta något sådant. Nu blev jag bara ännu mer bitter.

Imorgon bär det av till Kalmar igen, redovisningar på eftermiddagen, sedan fest. Ingen nådig fest efter denna dagen.

(jag blir till och med mer arg av att skriva ett så negativt inlägg - imorgon ska jag vakna och vara jätteglad, har jag bestämt mig för)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0