Flyttstädning.

Idag har jag lärt mig ett nytt begrepp - flyttstäda. För storstädning är det banne mig inte. Damn, är det meningen att varenda liten vrå ska vara så clean att man kan tro att det är helt nytt? Det är vad jag tror i alla fall. Så nu sitter jag här med händerna förstörda av diverse starka medel. Tur att man känner sig lite hög av samma starka medel samtidigt, då gör det inte så mycket om händerna känns lite konstiga. Dessutom är jag inte klar - Martin håller på att städa ur sitt rum nu, men med tanke på att mina grejer är kvar samt lite annat stuff som försvinner i veckan (hehe, det lät lagom mystiskt) så får jag ta det sista. Det vill säga putsa alla fönster och skrubba alla golv utom Martins. Nåväl, det funkar. Dessutom får jag öl av Martin för att putsa hans fönster också. Great deal!

Förresten. När man skriver en blogg som folk faktiskt läser (ja, jag trodde inte heller att någon läste min blogg, men så är det) - ska man inte få en endaste peppig kommentar om man skriver att man har en svacka där man tror att man inte är omtyckt? Nu tror jag ju inte det på riktigt, men en endaste liten kommentar kan ju vara nödvändig. Den som hinner först tycker jag mest om, så det så!

Usch, nu mådde jag illa av mitt godis. Åter till pluggandet.


Kommentarer
Postat av: Robban

Meh! vi tycker ju om dig massa, hela högen ju! (och det säger jag inte bara för att...! =)) (men jag tror jag va först...)

2007-01-30 @ 18:11:46
Postat av: Robban

(YES!!!)

2007-01-30 @ 18:13:43
Postat av: johannah

jag vet hur det känns att inte få några kommentarer, så därför så "peppar" jag dej lite med en ifrån mej :)

2007-01-30 @ 18:16:16
URL: http://johannahthelin.blogg.se
Postat av: Kin

Haha, tack grabbar! Och Robban, jag får väl säga att jag tycker om dig mest då :P

2007-01-30 @ 19:25:46
Postat av: Anna

Jag läser! Men kanske är dålig på att kommentera... Och jag tycker också om dig!

2007-01-30 @ 19:31:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007
Postat av: Åsa-syster

Jag brukar ju läsa din blogg men glömmer alltid att kommentera, fölåt! Men jag vet att du tycker om MIG mest ändå! :) förresten, du kommenterar aldrig min blogg heller, blä på dig. puss puss!

2007-01-31 @ 20:13:49
URL: http://ausa.blogg.se
Postat av: Tindraz

fffaaaan! Jag missade ditt inlägg helt. Har inte fått ordning på mig själv än från förra veckan! Men jag skickar massa telepatiskt pepp!

2007-01-31 @ 23:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0