Förfest pepp.

Försökte peppa igång mig själv innan jag ska iväg på förfest - det blev en genomlyssning av The Libertines självbetitlade skiva. Ibland glömmer jag hur bra världens bästa band egentligen är. Fucking great, man. Nu ska jag snart traska iväg och träffa Robban och Regina och sedan vidare till Barrvägen där en flaska bubbel skall intagas innan vi beger oss till Metropol där Cat5 och Melody Club spelar ikväll. Det blir trevligt.

Imorgon ska jag städa, rensa ut skåp, tvätta, packa lite och förbereda lite inför flytten. Inte lika trevligt, men det är rätt kul när man går igenom skåpen och hittar saker man inte ens trodde man hade. Och då har jag bara bott här i ett och ett halvt år. Knasigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0