Hultsfred-Kalmar-Hultsfred.

Tillbaka i Hultsfred. Igår bar det av till Kalmar igen och redovisning och diskussion av våra case. Det gick bra. Men fan vad korkade människor som går i de klasser vi läser tillsammans med nu. Och engelska kan dom inte heller. Jag som trodde att vi skulle vara dom utmobbade - nu kommer vi och mobbar dom i smyg istället. Något kul måste man ju få ägna sin tid på BBS åt, för till studierna är det inte lönt med tanke på hur jävla enkelt allting är.

På kvällen blev det som väntat fest. Jag hade köpt bubbel för att bubbla bort all min bitterhet, och det fungerade bra för kvällen. Gott var det också. Cava är underskattat. På väg till studentpuben gjorde jag och Sara snöänglar. Fint. Väl där dracks det öl, pratades med Håkan Hellström-lookaliken nummer ett, spilldes öl, dunsade ner i golv (och därav kan jag knappt sitta på min vänstra rumpdel idag) och diverse. När dom stängde gick vi till O'learys där Hultsfredsbeteendet fortsatte. Ida blev utslängd, och Calle bejakade sin kleptomaniska sida. Det var trevligt dock. Sen gick jag med Richard och Robban hem. Richard gjorde mackor som alla hamnade på golvet en efter en. En stackare hamnade på bordet, så jag la ner honom på golvet en stund också. Trevlig kväll - jag tror nog jag kommer trivas i Kalmar.

Igår var jag, Sara och Calle på möte med sexmästaren förresten. Vi har nu startat en ny bokningsgrupp för Kåren. Hell yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0