The end of an era.

... ja, snart är det slut. Calle och Sara flyttar imorgon, grabbsen flyttar i nästa vecka och jag blir kvar till den 2 februari. Känns lite kasst, men det var enda sättet jag kunde flytta på. Hur som helst känns det lite konstigt, och ledsamt. Jag hatar verkligen när saker tar slut. Hultsfredstiden är den bästa i mitt liv so far. Inte den roligaste alltid, ångesten har varit fruktansvärd ibland, men dock den tid i mitt liv som gett mig mest i form av att lära känna mig själv och lära känna de mest otroliga människorna någonsin. Vänner för livet. Och lyckligtvis är det inte dom jag blir av med, men att bo i Hultsfred har varit speciellt och jag kommer att sakna det. Men Kalmar kommer att bli super, det vet jag!

Opposition igår på B-uppsatsen. Det gick över all förväntan. Vi hade vart så jävla självgoda i vår grupp att jag trodde vi skulle bli sågade till fotknölarna. Men istället tyckte våra opponenter att vi skulle få ett vg, högsta betyg, och det hoppas jag att Jonas håller med om. Vi får väl se. Hur som helst är det fest ikväll och då ska det firas. Dessutom är det första gången på länge jag inte haft något jag måste göra, och det är otroligt skönt. På måndag är det kursstart i Kalmar. Nytt år, ny termin, nya människor - allting nytt, men det gamla finns kvar och jag känner på mig att detta året kommer bli ett av de bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0