Underbara älskade.

145059-10


Oj, vilken film. Har precis kommit hem från bio med Hanna och passade på att se Underbara älskade som jag velat se den jag såg reklamen för den första gången. Det var nog den tyngsta filmen jag sett - i alla fall på väldigt länge. När tårarna rinner redan innan alla förtexter kommit kan det ju kanske inte vara något annat. Men den var helt enkelt fantastiskt - både foto och skådespel och dialog. Sen att jag är extremt blödig och antagligen aldrig sett en film som satt igång tårkanalerna så många gånger är en annan sak. Dagens filmtips hur som helst.

På lördag bär det av till Hultsfred, ska bli skönt att komma tillbaka. Måste börja planera flytten till Kalmar och därmed börja packa. Eller åtminstone få lite ordning på mina grejer. Ja, mitt rum brukar se ganska städat ut, men ingen vet vad som döljer sig i garderob och diverse lådor. Organiserat kaos kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0