YouTube-klipp, personlig svacka och promenad.

Min kära vän Ida är en jävel på vissa saker. Som att bli utslängd från diverse pubar, samt hitta extremt konstiga klipp på YouTube. Antingen söker hon igenom sidan timtal varje dag, eller så har hon en källa där hon får tag på grejer som detta. Ida - hur ligger det till egentligen?

Jag är inne i nån slags ingen-tycker-om-mig-svacka. Det beror nog mest på att jag känner mig dålig efter att ha misslyckats packa inför flytten på fredag en andra dag, fortfarande inte kan smälta att jag blivit avvisad från turnén, samt att jag tryckt i mig en hel påse chips ikväll. Sen att jag har haft ännu ett Sex & The City maraton gör inte saken bättre. Kärlekskrank är nog ordet.

Annars har dagen varit bra, den tog sin början vid 12-tiden när jag vaknade och fortsatte en timme och två koppar kaffe senare genom en promenad med Frida och hennes ursöta hund Java som är på besök. Vi gick runt halva festivalområdet i snön, och det känns alltid lika konstigt att vara där när festivalen inte pågår. Och att vi efter ett och ett halvt år fortfarande diskuterar vart Hawaii-scenen egentligen står är ganska komiskt. Vi lovade att vi skulle kolla upp det i sommar. Hoppas bara man får ett skönt och kul jobb till festivalen - man blir ju lite nojig och osäker efter att ha blivit bortslängd en gång.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker om dig! Och Pete! Han älskar dig! :-)

Kramar

2007-01-31 @ 22:58:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1894

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0