Flytt och festival.

Livet leker. Idag flyttar jag och Ewa ut från vår lilla lya där vi spenderat de veckor sedan vi kom hit. I eftermiddag åker vi till Nimes och går på festival med Albert Hammond Jr, Arcade Fire och Arctic Monkeys. Imorgon är vi i Montpellier innan vi åker tillbaka till Perpignan. Jag gillar livet. Om tre veckor kommer jag hem, då ska jag åka till Kalmar och lämna min korridor för gott, sedan bär det av till Varberg (JA klart jag kommer dit Sara - I can't wait!) och sen Helsingborg ett par dagar innan USA. Jag ser verkligen fram emot det, särskilt nu när man hängt med amerikaner som faktiskt är hur kul och trevliga som helst. Förutom en, han är mest bara korkad. Och söt. Jag funderar på att sympatihångla med honom. Vem vet, en dag kanske han är känd skådespelare (vilket han säger sig vara), då kan det ju vara lite häftigt.

Nu ska vi packa och städa klart, sen bär det av!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hångel är bra. Min plan B (sen du så bittert punkterade min plan A om prins William..) för London i höst är att helt enkelt snärja Daniel Radcliff. Han är rik och kan trolla. Pepp!

2007-07-22 @ 17:47:48
URL: http://paranoida
Postat av: josie

åhh sympatihångel, darling,, GÖR DE!!!!

2007-07-22 @ 19:58:29
Postat av: D

Radcliff är då ett täcknamn för mig. Jag är också rik och kan trolla. Så var det med den saken.

2007-07-23 @ 19:35:43
Postat av: Tindraz

Du har blivit utmanad. Kolla min blogg för detaljer. =)

2007-07-27 @ 22:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0