Frankrike.

Nedanstående inlägg skulle ha publicerats igår, bara så ni vet. Middagen blev till en leksession utan dess like och med ett antal liter vin. Vi gick sedan ut i natten men allting var stängt förutom den irländska puben (surprise, surprise), så vi gick dit och köpte en flaska rom. Då var klockan två och stället stängde efter fem minuter. Vi begav oss istället hem till Luke och fortsatte leka - både i form av kastringar och karaoke. Och Salad Fingers såklart.

Nu ska vi ut och äta på en italiensk restaurang. Jag kan ju inte direkt säga att jag har det dåligt här. Inte alls, det ska ni veta. Men jag saknar er, sweet friends. Tur att jag har Ewa.


Kommentarer
Postat av: Sara

hej tönt! hur är det, kommer du till VBG för klassfest i augusti eller skall du stanna med grodätarna ända tills det blir dags för staterna? hör av dig damnit! kramar och pussar från sara och calle!

2007-07-21 @ 22:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0