Fransk uppdatering.

Framme i La France. Jag tog i torsdags tåget upp till Göteborg och träffade Ewa. Efter några timmar åkte vi till flygplatsen och efter en svettig vänthall och väntan pga av Ryanairs ständigt förseningar kom vi iväg på ett fullsatt plan. Väl i Girona utanför Barcelona hämtade pappa oss och vi körde till Perpignan. Gårdagen spenderades på restaurangen och hemma hos Luke. Sen på kvällen flyttade vi våra grejer och oss själva till en annan killes lägenhet där vi ska husera mestadelen av tiden. I nästa vecka får vi även två roomies, kusiner till en tjej som bor här - från Los Angeles. Härligt att vara här hur som helst och slippa Sverige för en stund och dess regn - det är varmt och imorgon ska vi nog åka till kusten och bada!


Kommentarer
Postat av: Sara

Damn Kristinen! Jag saknar dig och ditt strålande ansikte, dock hoppas jag att du får det härligt i Perpignon och har det kul med alla dina sekundära vänner som du skaffar där, glöm dock inte för ett ögonblick bort vilka det är som skall stå i första ledet när du gör dig en mental bild av vilka det är som bryr sig om dig! (JAG!) Fuck, sommar är inte sommar om den inte innehåller en Kristin, en flaska fejk-champagne, gräsfläckar och sandlådor! Kom till Varberg när du kommer tillbaka till la Suede och hälsa på mig, eller skriv iallafall några rader till mailen med telefonnummer där jag kan nå dig. Jag tänker på dig du underbara yra!
Pusssss från Sara

2007-07-14 @ 19:13:59
Postat av: sara

PS. kolla in hypp.bilddagboken.se för våra skandalösa roskildebilder och skratta gott en stund åt mig och Ida!

2007-07-14 @ 19:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0