La France est super!

Okej, okej, jag vet att jag har vart otroligt dålig på att uppdatera bloggen - men det händer så mycket varje dag och när vi är lediga tittar vi på Six Feet Under eller ligger på stranden eller dricker vin. Gårdagens strandsession gjorde mig röd som en kräfta men vad gör lite solfrossa? En veckas arbete är avklarat och jag måste säga att jag var sjukt nervös första dagarna, men nu har det lugnat ner sig. Inte för att jag förstår så jättemycket av vad fransoserna säger, men det är lugnt ändå för det räcker med att förstå ett ord eller två och sen är det bara att le. Och jag och Ewa och Luke har kul så det är inte så jobbigt att jobba, så att säga.

Vi har även bondat med en hel drös amerikaner som är här och hälsar på Susie som snart ska åka hem och som hängt mycket hos mamma och pappa under tiden hon bott i Perpignan. Ett onekligen kul gäng från dels Santa Barbara och dels Orange County. Och ja, vi har gått och sjungit ledmotivet till O.C. för dom, bara lite uppskattat, haha.

Ikväll ska jag och Ewa bjuda Luke, Jared och Jason på middag - så det fick bli en liten uppdatering denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0