Rastlösheten infinner sig på nytt.

Vad gör man egentligen när man inte har något att göra? Egentligen borde jag skriva min utvärdering av festivalen, men jag kan inte riktigt få ro till det. Konstigt nog, med tanke på att jag faktiskt har absolut ingenting att göra. Förutom att plugga lite franska, men det har jag ändå inte gjort så två dagar innan avresa känns det lite lönlöst. Det ska gå bra ändå, jag får återuppta mina gamla kunskaper på plats istället. Så vad gör man? Jag har spenderat morgonen och halva eftermiddagen med att äta och titta på dålig TV, typ. Väldigt skönt, visserligen, men när man har varit i full gång i flera veckors tid så infinner sig en särskild rastlöshet. Det är i och för sig en gammal vän till mig, den där rastlösheten, så egentligen borde jag kunna hantera den. Men icke. Jag ska förhoppningvis träffa Hanna och Stuart ikväll. Innan dess får jag väl roa mig med att titta på ännu några intetsägande avsnitt av diverse sit-coms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0