Samtidigt i Frankrike.

image78
                                          Så jävla snygga...


Tiden går fort... har på torsdag vart här i fyra veckor och dagen efter är det bara en vecka tills jag åker hem igen. Har bävat lite inför kommande vecka, och även gårdagen, då jag och Ewa ska jobba utan Luke i restaurangen. Men det gick bra igår och det kommer gå bra resten av veckan också, hoppas jag.

Idag har vi vart i Argeles och solat och badat, stället vi semestrade på för drygt femton år sedan. Jag kommer inte ihåg det alltför väl men det är synd att se så vackra orter så sönderturistade - själva staden är dock intakt fortfarande, fint. Nu har jag duschat av mig allt äckligt salt och snart ska vi hem till mamma och pappa och dricka lite vin och titta på bilder innan utgång på nån trevlig restaurang. Man blir inte lite bortskämd, inte alls. Och imorgon ska vi åka till en annan badort och sola lite mer. Jag hoppas kunna ta med mig vädret hem till Sverige sen när jag kommer, eller åtminstone lite av det.

Och ja, jag kommer nog gå ur svenska kyrkan väldigt snart, jag lovar. Och nya Harry Potter är helt fantastisk, jag är snart genom halva och tar mig tid att läsa den - vill inte att den ska ta slut!

Kommentarer
Postat av: D

Död åt Harry fucking Potter! Störtlöjligt! Dom borde ha omvänd 12-års gräns på den skiten.

2007-07-30 @ 17:18:27
Postat av: meee

var kom kyrkan in i bilden? =)

2007-07-30 @ 17:22:27
Postat av: Kin

meee - Läs föregående inlägg och kommentarer så förstår du vart kyrkan kommer in i bilden ;)
D - neej, säg inte så! jag tror dock att du kanske får din vilja igenom, jag är genom halva boken nu och det bådar inte jättegott...

2007-07-30 @ 17:56:24
Postat av: sara

DIN JÄÄÄÄÄÄVREL!!!!!
Jag hoppas att det regnar hela hösten i USA annars är det fan inte rättvist. Ge iallafall fan i att lägga upp bilder på eländet, det räcker med dina historier om hur trevligt ni har det. Jag överväger solarium....
BUHU! Kom hit snart...

2007-07-31 @ 16:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0