Vad gör man när man inte gör någonting?

Jag suger verkligen på att vara helt ledig och inte behöva göra någonting. Gårdagen var en sådan dag, och hur spenderade jag den? Halvliggandes i soffan med datorn i knät, småätandes och med tvn påslagen. Efter några timmar av ett sådant beteende känner jag mig rutten, helt enkelt. Men som tur var tog jag tåget in till stan vid sex och träffade Hanna och Stuart. Vi åt sushi och tittade på Allsång på Skansen, mysigt. Idag har jag som tur är en del jag måste fixa inför avresa till Frankrike imorgon - tvättning är i full gång, och när den är klar kan jag packa. Innan dess måste jag skriva min utvärdering av festivalen och ja... that's it. Visserligen skulle jag kunna bege mig in till stan, men det kostar pengar och väl där kommer jag vilja köpa grejer jag inte har råd med. På så sätt är Mörarp bra - ett Ica, liksom. Det kan även vara så att jag är rastlös och lite bitter för att jag inte får vara på Roskilde med sötnosarna Ida och Sara. Damn. Snart sitter dom i varsin brassestol och insuper första ölen.

Nåja, jag har en produktiv månad framför mig i Perpignan, det får räcka. Imorgon bär det av med fina Ewa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0