And so the adventure continues.

Sitter hos min bror i vantan pa att bege oss ut i Pariskvallen. Ska forbi Eiffeltornet en svang och kolla laget. Det ar ratt skont att ha varit har manga ganger tidigare sa att man slipper stressa runt och titta pa alla sevardheter. Istallet kan jag umgas med min bror och forutom Aerosmith och Disneyland har vi varit ute varje kvall och druckit lite ol och haft kul. Ikvall likasa, ska snart ivag till Monmartre och traffa hans gamla polare och fler folk fran USA som ar pa tjanseresa har med Blizzard. Trevligt.

Snart ska jag bege mig tillbaka till Sverige, pa mandag narmare bestamt. Jag ska inte missa flyget hem, hade jag tankt. Maste namligen ta bussen till Stockholm samma natt for att ga pa visumintervju pa tisdag. Forhoppningsvis hittar Jens en bil och ska till Kalmar samma dag, det hade vart smidigt och skont. Sen blir det Kalmar nagon dag eller tva innan jag aker till Helsingborg!

Kommentarer
Postat av: Ida

Citat: "Ska forbi Eiffeltornet en svang och kolla laget."
..Mjeff!

2007-06-24 @ 10:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0