Hektiskt liv.

Det har blivit väldigt lite bloggande de senaste veckorna, vilket antagligen mest beror på att jag har skaffat mig ett liv igen. Eller ja, en stressig tillvaro kanske är ett bättre uttryck. Jag har helt fullt upp kommande månader och sen åker jag till USA. I helgen åker jag troligtvis till Stockholm, på måndag tillbaka till Kalmar och samma kväll eller på tisdag till Hultsfred. Sen Helsingborg söndagen efter och på måndagen bär det av till Paris i en vecka. Samma dag jag kommer hem därifrån åker jag nattbuss upp till Stockholm för att gå på visumintervju. Sen har jag förhoppningsvis lite sommarlov i en vecka innan jag åker till Frankrike för en månads jobb. Det kan hända att jag kollapsar på vägen, men jag ska nog fixa det.


Kommentarer
Postat av: Ida

Gör det inte på visumsintervjun bara ;)

2007-06-04 @ 16:25:26
Postat av: malin

Säg till om du vill fika/öla/vina eller liknande! Kram

2007-06-04 @ 17:49:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1894
Postat av: Tindraz

Klart du fixar det!Jag står vid sidan och hejjar på dig hela vägen! Sen tar vi en power napp i årstaviken så är du nog back on track igen... =)

2007-06-04 @ 20:53:34
Postat av: Åsa

Det må vara hektiskt, men du kommer ha jäkligt roligt på vägen! Vilken sommar, och höst dessutom! vi har börjat planera lite, och tror vi kommer på besök till det stora äpplet någon gång i höst...

2007-06-05 @ 19:28:00
URL: http://ausa.blogg.se
Postat av: lisa

hej! det är inte lätt! du får skriva lite om tvivelfront vettja! :D puss ha det bra!

2007-06-06 @ 01:28:21
URL: http://www.tvivelfront.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0