Kan jag få köpa lite tid, tack?

Oj oj. Det blir en ganska stor chock för kroppen när man hela våren gått och haft det tråkigt och inte behövt lägga ner särskilt mycket tid på skolan och man helt plötsligt ska flänga hit och dit och har tusen saker att fixa. Men nu är det mesta gjort - betalade in det sista till visumet idag och i och med det kvittot (för här får man inte betala in pengar över internet, nej, amerikanerna kan ju inte hålla reda på dom då) tror jag att jag har alla papper klara. Skönt som fan.

Imorgon åker jag till Hultsfred, ska försöka få lite mer koll på mitt arbete som huvudfunktionär nästa vecka och jag ska även få min festivaloutfit. Sedan på lördag bär det av till Stockholm med födelsedagsfest och förhoppningsvis Debaser på lördag och sedan Akkurat på söndag. Hem igen på måndag och sen festival på tisdag. Så resten av denna underbara sommardag ska jag spendera inomhus och packa ihop det sista i rummet samt packa en väska för helgens bravader samt en lite större för Hultsfred och Paris.

Finns det någon som säljer tid, ganska billigt med tanke på min ekonomi? Det är vad jag behöver just nu känner jag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min vän! Jag skulle kunna ge dig hur mycket tid som helst alldeles gratis!! Gissa om vi blev överraskade i dag när Andreas plötsligt dök upp. Vi bara väntade på att du åxå skulle komma till oss, fast vi får ju njuta i en hel månad snart!! Ta det lugnt och njut av livet nu. Puss

2007-06-07 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0