Missade flyg och Aerosmith.

Sa var man i Paris da. Flyget gick 18.15 igar, jag anlande till Kastrup klockan sex efter att tagjavelen fran Helsingor stannade typ fem ganger pa vagen och darmed missade jag mitt forsta flyg nagonsin. Jag tror jag tappade min hjarna i Hultsfred nagonstans, sag garna till nar om ni hittat den. Kvallen och natten har jag spenderat pa Kastrup med en rumansk jiddrande kille och en tandlos man fran Texas. Vid elva var jag sa sjukt trott att jag dackade i min stol och forsokte sova. Da kom en japansk man och borjade snacka japanska och satte sig bredvid mig. Intressanta manniskor. Forsokte sova till fem, sen at jag en acklig macka pa 7 eleven innan jag checkade in och slutligen kunde komma ivag. Val pa Paris gigantiska flygplats hittade jag inte min buss men efter ett antal samtal med diverse icke-engelsksprakiga fransman och lite mer panik som kunde slutat med att jag satte mig ned pa golvet och grat fick jag antligen komma bort fran allt som har med flygplatser att gora. Val hemma hos min bror blev det en snabb dusch och nu har vi akt moppe genom halva centrum och atit american breakfast. Nu ska det slappas en timme och sen ska vi aka ivag till Bercy och se Aerosmith - grymt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch, jag tycklte så synd om dig igår när mamma ringde och sa att du hade missat flyget. Du hörde att vi ringde till Kastrup till och med va? Eftersom du inte svarade i mobilen.. Men det var tvunget att vara nödsituation för att dom skulle få ropa efter dig i högtalarna. Skulle ha skrikit och gråtit som fan så jag hade fått prata med dig ;) Men skönt att du är framme och att allt är bra. Hoppas ni får megakul ikväll på konserten! Och Disneyworld, wow vad roligt.. Jag är lätt avundsjuk!

2007-06-19 @ 19:37:14
URL: http://ausa.blogg.se
Postat av: Mamma

Håller med Åsa att vi tyckte så otroligt synd om dig! En trött Kristin ihop med tågförseningar, som du skrev, blev inte bra. Men nu är allt bra för du är i Paris!!!! Ha en riktigt härlig vecka tillsammans med brorsan. Kram

2007-06-20 @ 10:02:15
Postat av: Anna

Jag har varit med om samma sak! Så himla jobbigt att sitta på tåget och få panik. Vi kom i alla fall till Amsterdam den kvällen då vi missade planet (var på väg till Barcelona) och jag var tillsammans med Malin så till sist hade vi riktigt kul till skillnad från dig! Hoppas du får det riktigt bra i Paris nu, hälsa bror din! Kram

2007-06-20 @ 13:15:54
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0