Paris: uppdatering.

Paris ar underbart! Men hade man kunnat tro att denna veckan skulle bli nagot annat? Har haft fullt upp sedan jag kom, ett halv dygn forsent, i tisdags. Nu idag har jag kunnat sova ut for forsta gangen sedan onsdagen innan Hultsfred, det ni! Gardagen spenderade vi pa Disneyland och jag sprang runt som en femaring hela dagen. Nar parken stangde vid atta gick vi over till Disney Village och traffade Gustav som jobbar i parken i sommar. Vi avnjot en god middag pa Planet Hollywood innan vi begav oss tillbaka in till stan igen. Mycket trevlig dag! Nu sitter jag i en lagenhet tio minuter bort fran Andreas dar jag far spendera mina resterande natter, skont med egen sang och allt. Ikvall ska vi ga ut och ata och i helgen vet jag inte riktigt vilka aventyr som vantar, det vankas smautflykter i alla fall, det blir fint! Hem pa mandag och nattbuss samma kvall till Stockholm, wiie. Det ar det hart, men javligt kul, liv!

Kommentarer
Postat av: Ida

Å andra sida så är "att göra en Ida" jävligt relativt. I det här fallet kanske min natt på Stansted passar bättre..
Shit vad underbart det låter! Du får ta dig till ett franskt Ikea och käka lite sill - eller bara hem till päronen kanske? :)

2007-06-22 @ 14:19:11
Postat av: Tindraz

Hoppas du har tid att stanna hos oss en natt! Kram

2007-06-22 @ 15:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0