Winnerbäck till Peace & Love.

Winnerbäck spelar på Peace & Love imorgon som någon slags hemlig gäst. Visserligen ställde Babyshambles in, men nu är det fan i mig den bästa line-upen jag har sett för någon festival, ever. Om man talar om heta svenska akter, vill säga. Men det är just heta svenska akter som jag lyssnar mest på för tillfället och har gjort senaste åren. Med andra ord - vad sjutton gör jag i Helsingborg när jag borde vara i Borlänge? Jag är skyldig mig själv en ursäkt tror jag. Fan.

Kommentarer
Postat av: Marcus Friberg (Helsingborgsbloggen)

Här i Helsingborg kan jag sjunga för dig. Nästan lika bara som LW.

2007-06-30 @ 12:24:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10226
Postat av: Tindraz

Önskar du hade varit med oss!

2007-07-03 @ 16:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0