Aktivitetsfredag.

Har varit ute i över tre timmar nu. Skönt. Det är sol för första gången på flera dagar, och det känns som vår i luften. Först gjorde jag ett besök på banken så att jag klarar mig resten av månaden - det känns bra. Kanske inte jättesmart att både köpa dator och åka till Stockholm i början av en månad. Sedan begav jag och Martin oss till skolan för att där träffa Calle och Sara och börja med vår enkätundersökning. Dessvärre visade det sig att allt var stängt och ingen var där, så det var ingen större idé. Vi gick in till centrum och drack kaffe istället. Sedan gjorde vi ett besök i kyrkan, där jag tände ett ljus för min morfar.

Nu ska vi snart gå till äventyrsbadet och leka av oss, ska bli riktigt kul. Det var längesen jag var på ett sådant sist. Här har de tidtagning på vattenrutschkanan, undrar om man har skillsen kvar. Uppdatering senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0