Dagens bestyr.

Dagen blev inte riktigt som tänkt. Vi kom iväg till Hultsfred och väl framme blev det en kebabtallrik på Tre Kronor - mycket efterlängtat och mycket gott. Sedan begav vi oss hem till Håkan där vi skulle tillbringa fem timmar åt demolyssning. Tror det blev ett ganska bra urval till slut, jag var dock så himla trött att jag antagligen inte gav världens bästa input, men det blev nog bra ändå. Sen var det tänkt att tentafesta tillsammans med ettorna, men det blev ingen fest så det blev hemresa till Kalmar direkt istället. Det gjorde inte så mycket dock, min trötthet satte in ordentligt och jag sov gott nästan hela hemresan, bortsett från en korv på Statoil och en sympatidans med Daniel och Richard till nån gammal hitlåt. Väl framme gick jag hem till Sara där hon och Ida satt och kalasade på whisky och öl. Efter inte så lång stund lämnade jag dom åt sitt öde. Nu är jag hemma och ska sova strax. Konstig helg, konstig dag, konstiga tankar, konstiga känslor, konstigt liv. Jag behöver en paus tror jag. Tjipp.

Kommentarer
Postat av: anna

hej kin!! en paus låter välbehövligt, men läste ju att du ska till NY! Fast det kanske inte blir någon paus i dess rätta bemärkelse.. eller det beror ju på va man menar med paus. (; aja, svammel svammel. det jag skulle komma till var att jag ev också ska dit i höst!! yeeey! jag och en kompis håller på och pratar om det, även om det bara är lös planering än så länge. men jag vill!! så hör av dig och berätta vad du ska göra! jag vill också plugga.. sökte du själv eller genom din skola? jag vet inte hur man gör juh! kram

2007-03-26 @ 11:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0