Dagens eloge.

Okej, jag tycker inte om Carolina Gynning. Jag tycker att hon är en jobbig och överdriven människa och sådana människor är bara frustrerande att titta på och lyssna till. Men nu när jag såg slutet av Förkväll kan jag inte hjälpa att ändå tycka om henne, om så bara för idag. Kvinnan har tydligen släppt en singel i Beirut och Carina Berg bad henne sjunga en snutt och frågade sedan om hon tog sånglektioner när hon var där, varpå Gynning säger att det inte behövs för att det finns såna där spakar som fixar det. I ärlighetens namn. Hon tar inte sig själv på allvar någonstans verkar det som. Hon är fortfarande jobbig, men idag fick jag lite mer respekt för henne.

Musikbyrån nu om David Bowie och Life on Mars. Det kan vara världens bästa låt - någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0