Finito.

Huvudvärk in i hjärnan. Men nu är vi klara med projektarbetet och har fått ihop många fina sidor med många fina diagram och många fina analyser och slutsatser. Hoppas jag. Vi får väl se hur det blir på redovisningen imorgon, men vi brukar ju lyckas i vår supergrupp så jag tror vi har lyckats ännu en gång faktiskt. Om bara huvudvärken försvinner blir jag glad. Det suger ju visserligen att en liten ångestkanal inför tentan på fredag fortfarande rinner genom kroppen. Jag har fortfarande ingen litteratur, men på något sätt känns det som en liten revolt mot tentan på två poäng att jag faktiskt inte sitter inne med två böcker och drygt 800 sidor sammanlagt. Hur fan går det ihop, liksom?

Slut med skolarbete idag dock. Nu ska jag snart gå hem från biblioteket där vi häckat sedan 10 imorse och titta på dåliga serier. Eller bra, förresten, med tanke på att jag har ett antal Prison Break avsnitt att ta igen samt det senaste Lost. Jag är ju så jävla dum som laddar hem alla bra serier och tittar på dom innan de sänds i tv, för nu har jag snart inga serier kvar att följa. Tips på bra serier, någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0