Gammal kärlek.

image35


Såhär är det - för ganska exakt tio år sedan föll jag som en fura för ett band vid namn Hanson. Detta höll i sig ett par år och det var första och sista gången jag verkligen var ett fan av ett band. Det var illa, det kan jag medge, men det var också längesedan nu. Idag råkade jag se en bild av Taylor, och var tvungen att googla några till - för ni måste hålla med om att grabben har något speciellt. Han är ta mig fan en av de snyggaste människorna jag sett. Synd att musiken de gör idag inte är överdrivet bra. Sen spelar han ju inte bas heller...

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag kommer alltid att tänka på dig när jag hör Hanson spelas (det händer oftare än man tror att mmmbop spelas på ställen typ Debaser)! Han är ju faktiskt snygg men verkar lite skum, läste att han har typ 3 barn och bara är 23...

2007-03-16 @ 11:18:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007
Postat av: Kristin

Anna - ja, men eller hur! Han gifte sig med ett fan och har tre barn några år senare - den yngsta är också gift. Knasigt, dessutom tror jag dom är överdrivet kristna så det var kanske bra att man inte lyckades haffa honom då för tio år sen ;)

2007-03-16 @ 15:07:11
URL: http://kin.blogg.se
Postat av: Anna

Gifte han sig med ett fan? Ojoj, det kunde ha varit du :-) Nja, jag tror inte du är så galen att du skulle skaffa en massa barn vid så ung ålder. Men man ver ju aldrig med en så tjusig kille. Den yngsta också gift, shit, superkristna typer skrämmer mig! (Trots det ser jag fram emot att 7th heaven börjar imorgon)

2007-03-17 @ 17:24:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0