Ingen blogg och tentaresultat.

Bloggsystemet håller på att uppgraderas, då är det svårt att blogga. Det är ju lite synd. Eller så borde jag skaffa mig ett liv. Men imorgon bär det av till Stockholm så jag behöver kanske inte oroa mig. Det ska bli riktigt skönt att komma iväg en liten sväng. Och förhoppningsvis hinner jag med att träffa Ida också, hon är också där i helgen.

Jag klarade min tenta i Business Relations. Väldigt otroligt, även fast jag sa att det kändes bra efteråt så trodde jag nog inte riktigt på det själv. Så det känns väldigt bra. Då kanske man kan ta ett par öl för att fira ikväll. är totalt icke-sugen på öl idag, vilket är konstigt med tanke på att det är fredag. Men det kan bero på att jag vet att det blir öl både imorgon och på söndag. Min hjärna och intuition säger mig nämligen att jag inte borde dricka öl tre dagar i rad. Men man lever bara en gång, så why not.

Kommentarer
Postat av: Mario

Grattis till den lyckade tentan :)

2007-03-03 @ 11:45:06
URL: http://blog.78d.se
Postat av: Åsa

grattis världens bästa syster! jag visste att du skulle klara tentan, du är så duktig! :) Hur gick det, har du druckit öl två dagar i sträck och "going on" tre? puss!

2007-03-04 @ 11:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0