Konsertfavorit.

image31

Is it right to feel this way?
- Let your body decide


Har precis tittat på The Arks konsert från Hultsfredsfestivalen 2001. Det är konstigt hur snabbt tiden går, året efter besökte jag festivalen för första gången och i sommar blir det min sjunde raka. Men jag önskar att jag varit där under ovanstående konsert. Nu har jag bara sett den på tv men den uppfyller mig med en magisk känsla varje gång jag ser den - och jag kan inte låta bli att vara lite avundsjuk på besökarna det året som även fick se Håkan. Nåväl, jag har fått avnjuta många fina konserter under åren och visst är det bra att man kan se en konsert om och om igen flera år i efterhand. I sommar får vi se The Ark på Hawaii igen, antagligen framförandes sin schlagerlåt. Jag är glad att jag tycker om dom lika mycket nu som innan Melodifestivalmedverkan, synd att missa ett band som ger en sådan energi när man ser dom live.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0