Min nya pojkvän.

Hade på tv:n och råkade hamna framför TV4:s dokumentär om sk. Real Dolls. Den handlar alltså om människor som köper sig dessa dockor för runt 60 000:- och lever med dom som vilken älskade som helst. Förlåt, men det finns inga funderingar på att dessa människor borde tas om hand och placeras på diverse mentalsjukhus? Jag tror inte de är någon större fara för allmänheten, men dock för sig själva. Alla som visas i dokumentären pratar om hur de aldrig skulle kunna få en riktig kvinna och att de kvinnor de träffat bara svikit dom. Så mest tycker jag nog synd om dom, men ändå - en docka så verklig en riktig människa skulle ju kännas som att ha ett lik liggandes.

Jag hittade den enda manliga samplet på deras hemsida, och bilden nedan var antagligen den mest rumsrena bilden. Men visst ser han läcker ut, om än intelligensbefriad (!):


 

image41
Bild från realdoll.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0