Mission completed.

Vårt lilla uppdrag igår gick alldeles utmärkt. När vi kom fram till Emmaboda möttes vi av en totalt trashad bil på parkeringsplatsen. Vi gick sedan förbi det coola killgänget utanför kiosken och in på den minsta station jag någonsin sett. Och där satt Ida. Det var ett kärt återseende, om än på ett litet udda sätt. Sedan begav vi oss till bilen och åkte tillbaka till Kalmar. Hemma hos Synthis intogs en öl och sedan gick vi till Sara och drack chaité och pratade festivalminnen. Det blev en trevlig kväll. Och nu ska jag snart till Hultsfred med grabbsen, lyssna på demos och i princip bestämma vilka som ska bokas till Rookiescenen på festivalen. Sedan blir det fest i sann Hultsfredsanda!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack som fan i helgen, jag hade nog fått magsår om ni inte varit så söta som ni ju faktikt är. Allihop :)
// tjejen med KOLL

2007-03-26 @ 15:32:17
URL: http://paranoida.bloggspace.se
Postat av: Alexandra

Hej!

Jag funderar på att plugga den linjen du gör nästa år. Undrar bara hur du trivs med det du gör och om du känner att det kanske kommer leda någonstans? Var det som du väntat dig? Ses på hultsfred!

2007-03-29 @ 13:39:30
URL: http://blogg.passagen.se/xinky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0