Nytt bandsläpp.

image38

Idag kom tredje bandsläppet till Hultsfred - och det blev ett ganska överraskande sådant. Följande är de jag tycker är värda att nämna:

Pet Shop Boys - en totalt överraskning, men en cool sådan. Bögarna från England kommer och förgyller festivalen och tar med sig ett ton kärlek! Jag är inget stort fan, men vem kan inte gilla Pet shop boys, liksom?

Anna Ternheim - eftersom jag missade henne på höstturnén blev jag glad när hon nu kommer till festivalen!

Velvet Revolver - såg dom på Roskilde för ett par år sen och blev lite besviken. Jävligt coolt att se Slash dock - men jag hoppas på att det nya materialet motsvarar förväntningarna denna gången.

50 cent - det blir väl som när vi gick och tittade på Snoop Dogg, bara för att ha sett honom, liksom. Dessutom vill jag se om han verkligen är lika ful i verkligheten. (usch, nu var jag taskig)

The Doits - fick låna deras skiva av en kompis för en tid sen. Lyssnade ingenting på jättelänge, men sen när jag väl gjorde det lät det riktigt bra. Så det ska bli kul att se dom...

Shout out louds - svensk pop när den är som bäst. Eller nästan bäst i alla fall :)

Mando Diao - dryga jävlar, men jag kan inte hjälpa att jag tycker om dom live. Så det så. Jag hoppas dock att Gustav blir ful när han blir gammal, en så korkad människa förtjänar inte att vara så snygg.

Fibes, oh Fibes! - har hört så himla mycket om dom men inte direkt lyssnat än, så det blir till att lyssna in mig!



Bilden tagen från rockfoto.net

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0